Praktiske oplysninger

Betaling

 

Bankforbindelse:

Sydbank

Reg.nr. 6845

Kontonr. 0318248

 

Iban: DK5268450000318248

Swiftadr: SYBKDK22

 

Afregning for leje

Når udlejningen er aftalt, betales straks et garantibeløb på 1/3 af lejebeløbet. Restbeløbet betales senest 4 uger før selve lejen.

 

Er pengene ikke indbetalt på konto til aftalt tid, bortfalder aftalen. Er garantibeløbet betalt og restbeløbet ikke er indbetalt rettidigt, er garantibeløbet tabt - aftalen kan derfor ikke forventes overholdt fra udlejers side.

 

Afregning for brugt strøm

Pris: Dkr. 2,25 / € 0,30 pr. kwh.

Pengene lægges i skabet over køkkenvasken.

 

Afregning for brugt brænde

Pris: Dkr. 25,- pr. sæk / 4,30 pro Sack

Pengene lægges i skabet over køkkenvasken.

 

Nøgler

Udlevering og aflevering af nøgler aftales når udlejningen er endelig.

 

Ødelagt inventar

Det kan ske for alle, at der går noget i stykker.

Sker der uheld og der ødelægges inventar eller service, kontakt da udlejer - afregning aftales herefter.

 

Rengøring

Huset skal afleveres i rengjort stand.

Ønskes lejer ikke selv at slutrengøre huset, kan dette bestilles ved udlejer og afregnes med kr. 600,00.

Ved ankomst:

El og varme: El tilsluttes i skabet i værelset til højre for badeværelset. Her ligger et par ekstra sikringer + ekstra pærer, hvis der skulle være brug for sådanne.

Tjek tallet på måleren (sidder til højre for hoveddøren) og sammenlign med det tal vi har skrevet på strømsedlen.

Vand: Tjek tallet på måleren (sidder under vasken i køkkenet)

Vandvarmsbeholderen: Sidder i skabet over vasken i køkkenet. Tænd/sluk ved at dreje på knappen.

Husk selv

Toiletpapir, køkkenrulle, opvask- og vaskemiddel, rengøringsmidler, håndsæbe, håndklæder, viskestykker, sengelinned.

Affald

Der findes selvfølgelig en kommunal affaldsordning, men vi beder jer alligevel komme aviser, blade, flasker og glas i de dertil indrettede kasser i vaskehuset. Så fjerne vi det, når I er rejst.

Rengøring ved afrejse

I huset er der: kost, fejeblad, gulvskrubbe, gulvklud, vinduesskraber, stor børste, støvsuger (løft den venligst over dørtrinene – hjulene går så nemt i stykker). I medbringer selv rengøringsmidler.

Ved afrejse:

Det vil glæde os, hvis I vil skrive i gæstebogen og/eller sende en mail til os om hvordan I har haft det, og om der er noget vi kan gøre bedre

Rengøring – efterlad huset i den samme stand som I modtog det i. Husk grill, pejs og ovn

Lad dørene stå lidt på klem til køleskab og fryser

Aflæs elmåler – afregn for forbrug = kr. 2,25 pr.enhed. Målener er udenfor - i mellemgangen

Aflæs vand - afregn for forbrug = kr. 30,00 pr.enhed. Måleren er under køkkenvasken

Afregn for evt. forbrug af brænde – kr. 25,00 pr. sæk

Kig godt i skabe, skuffer, tøjsnor og vaskemaskine for ejendele – det er så ærgerligt at glemme noget – vi eftersender ikke glemte ejendele

Er der gået noget i stykker fx porcelæn o.lign. – så kontakt os så vi evt. kan aftale en pris

 

Afbryd strøm i skabet og hæng nøglen tilbage på det aftalte sted

Endnu en gang….rigtig god ferie, håber I kommer igen en anden gang.

www.ps-sommerhus.dk - hold øje med hjemmesiden. Vi ajourfører den løbende.

Poul og Susan